Przed zgłoszeniem awarii, prosimy o przygotowanie danych dotyczących zamontowanych urządzeń (producenta, typu, rodzaju regulatora). Dodatkowo konieczne będzie podanie daty uruchomienia urządzenia i informacji o ostatnim wykonanym przeglądzie. Dane te znajdziecie państwo w karcie gwarancyjnej urządzenie, lub na protokole serwisowym. Przyjmując zgłoszenie poprosimy Państwa o podanie kodu usterki wyświetlanej przez urządzenie lub opisanie problemu.

Jeżeli wcześniej korzystaliście już Państwo z naszych usług, wszystkie dane dotyczące urządzenia znajdują się w naszej bazie danych.

Zgłoszenie naprawy w okresie gwarancyjnym wymaga posiadania wypełnionej karty gwarancyjnej, protokołu z uruchomienia, faktury zakupu urządzenia oraz informacji o ostatnim przeglądzie gwarancyjnym jeśli taki był wykonany.

Awarię można zgłosić telefonicznie, przez e-mail lub wypełniając formularz kontaktowy.

Zachęcamy również do rejestracji w naszym serwisie, dzięki czemu otrzymywać będziecie Państwo informacje na temat aktualnej oferty i akcji promocyjnych.

zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.